Sundsvall


Snart bär de iväg mot Sundsvall, eller närmare bestämt 13:25 går tåget. Å vilket resväder jag fått värsta snö stormen:P
Vet inte riktigt vad ja tycker om de, känns ju lite jobbigt men de är ju lite mysigt på samma gång. Dags att byta däck nu tror ja fast de får ju såklart pappa fixa åt mig. Kommer stanna hela helgen i Sundsvall:) Det kommer bli kul jätte kul faktiskt, hoppas ja! kommer iaf kika lite på stan åså idag å sen bara mysa, å imorgon blire fest!

Har inte upptaderat så bra dom senaste dagarna så kan ju sammanfatta lite kort vad jag har gjort.

I tisdags åkte Marie å jag till Iggesunds badhus men när vi kom dit så märkte vi att de var fullt med ungar i bassängen (höstlov) hade vi inte riktigt tänkt på, men iaf så hade vi tagit fel dag de var nämligen på onsdagar de var motionssim så då var de bara vända å åka hem, varken Marie eller jag hade lust att tränga ner oss i poolen bland alla hysteriska ungar.
Vi satte oss istället framför tvn å kikade på Stardust, bra film faktiskt den var händelserik!

I onsdags åkte jag till Ljusdal för att besikta bilen redan klockan 9 på morgonen hade jag tid, var lite nervös eftersom ja skulle åka själv å ja visste inte riktigt vart de låg eller hur de går till på besiktningar. Men de gick bara bra å bilen blev godkänd tro de eller ej, haha fick dock två anmärkningar men inget ja behövde åka tillbaka för å fixa. På kvällen var de tänkt att jag skulle åka å träna men då kom pappa med ett annat förslag, de var nämligen sushi afton på Radjos så då åkte jag dit å åt istället. Första gången jag åt sushi nämligen, åå jag gillade de faktiskt:) Spännande å prova nått nytt. Sen skulle pappa å ulle hyra film så då följade ja med, å kom på i sista sekund att jag oxå kanske skulle hyra en så jag tog en film på hyllan kollade inte ens på den å tänkte den kan ju inte vara så jäkla kass. När vi senare hade kommit hem så började ja kolla lite nogrannare på filmen å då såg jag att de var en Indisk film från Bollywood hahah å inte nog med de filmen var en musikal!!! Hahaha jao jag å Johan började kolla på filmen men stängde av den efter några minuter, kan nog tänka mej att jag är den enda som har hyrt den filmen i stan någonsin. Kollade på Stardust än en gång istället!

Igår så jobbade jag å sen direkt efter jobbet åkte jag på ledar möte, gjorde inte så mkt mer försökte packa men tröttnade ganska snabbt såå ska göra de nu istället!

Ha en trevlig helg allihopa för de ska jag ha:)

Pusss & kram /J


Kanske ska klä ut mig till mumie imorgon..;)




Kommentarer
Postat av: Madde

så sushi var gott? jag och ewe skulle prova det igår men blev tacobar istället, haha.

2008-10-31 @ 17:30:22
URL: http://maddefagerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0