På order av Madde


Ja som sagt på order av Madelene Fagerlund numera Stockholms bo så har jag startat en blogg. Jag gillar inte att skriva egentligen men för hennes skull gör jag det. Hon vill nämligen kunna läsa vad vi gör nu om dagarna när vi inte kan ses å prata lika ofta längre.

Ja idag vaknade jag av att min mobil ringde vid 8 tiden på morgonen, jag blev sjukt deprimerad när jag såg att de stog Elgiganten på mobilen, jag var nämligen sjukt trött å var inställd på att vara ledig å sova länge. Men efter många om å men så pallrade jag mej upp å åkte dit. Frida var nämligen sjuk, väl där så var de sten dött! Vart var all kunder lix? Pank å fattiga som alla andra en vecka innan löning antar ja..Men tyckte de gick bra att jobba ändå hade några samtal med alltid lika roliga Westerlund numera även kallad för Rickard haha. 

Hittade två My little pony filmer som ja starkt funderade på att köpa, glömde tyvärr bort de senare på dagen så får kanske bli en annan dag! Min pappa ligger även hemma med magsjuka idag såå jag har stängt in mig på mitt rum promt besluten av att inte bli smittad. Ingen träning blev de idag heller, glömde ta med mig träningskläderna imorse till jobbet eftersom de blev lite plötsligt på sådär, men får bli skräpning till nästan vecka. Blev ju ingen träning i måndags heller eftersom vi var hemma hos Madde å hade ett mysigt farväl där på kvällen tillsammans med alla tjejer.

Detta får duga som första inlägg så hoppas ja att Madde bli nöjd å att hon trivs i Stockholm:)

Puss&kram / J


Madde Fagerlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0