På jobbet

Nu är jag på jobbet å bloggar lite, busigt! Näe men de är lika dött här som igår så finns inte så mkt att göra.
Till veckan kommer även vi på Elgiganten göra ett prov om försäkringar pga att de varit så mkt skriverier om elektronikbranchen i tidningarna som beror på att kunden har blivit felaktigt informerad eftersom säljarna har haft för lite kunskap om det. Så nu ska de bli ändring på de och om man klarar provet kommer man få ett certifikat på att man får sälja försäkringar. Så jäklar vad vi kommer sälja sen alltså haha, förhoppningsvis. Just nu kan jag verkligen ingenting om det å jag har inte ens försökt sälja en endaste försäkring såå jag får nog plugga extra mkt. På söndag ska jag gå en hjärt & lugnräddning utbildning pga att jag är ledare åt streetmix killar, ska bli intressant jobbigt att kliva upp tidigt en söndagmorgon bara. Å inte blir det nån sovmorgon på måndag heller för då ska vi tydligen ha ett litet personal möte här på Elgiganten. Jao jag säger bara tur att vi har internet en dag som denna annars hade man ju gått å dött eller nå..

Kanske kommer nån till upptadering under dagen med tanke på att man blir sjukt rastlös av att bara stå här å inte göra någonting!

Puss/J

Kommentarer
Postat av: Madde

braaaa Joa. du kan ju blogga!

gissa vad jag ska göra nu då?

PROVJOBBA!

2008-10-16 @ 15:53:56
URL: http://maddefagerlund.blogg.se/
Postat av: Joa

haha ja de är ju inte så värrst svårt egentligen.

Åh va kul, LYCKA TILL:D

2008-10-16 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0