Ja vill bort..


Jag känner att jag måste bort härifrån en liten stund, å ja hoppas verkligen på Sundsvall nästa helg. Är ju ledig på lördag så då kan jag vara där hela helgen. Tänker hälsa på min syster som jag gör allt för sällan har aldrig varit där själv ens å hälsat på henne. Så de ser jag fram emot om de nu blir så, kanske ska följa med henne på Halloween fest på fredagen. Ska bli kul att gå ut nån annanstans än hudik för en gång skull.

Jao sitter hemma hos mamma nu eftersom de är strömavbrott hos pappa:/  Var ju världens storm inatt så ja antar att de är därför. Åå jag måste ladda ner lite låtar till min mp3 som jag ska ha på killträningen, för Anny är borta å vi använder jämt hennes mp3 annars så ska försöka fixa de nu.  Efter killträningen så ska jag käka middag här hos mamma:) mysiigt.. Oj nu är det visst vintertid, blev ju alldeles yr nu när jag såg att mobilen stog på 14:23 å datorn på 13:25 men smsade mamma åå den var tydligen 13:25 nu bra att veta så att man inte kommer en timme för tidigt på killträningen.
Förmodlogen är det någon av killarna som kanske gör det ändå..hehe är ju förvirrande som sagt.



Syrran



Anny å jag för ett tag sedan på färjan till Danmark




Kram kram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0