Innebandy

Elin å jag har fått en ny fredags aktivitet, nämligen att kolla på innebandy. Haha har nämligen hänt 2 veckor i rad nu, ganska spännande när de är derby HB-HÅSTA. HB vann med 9-4 tror ja de var, dom vann även förra fredagen. Men denna match var dock inte lika rolig som den förra, det kändes som att Håsta hade gett upp lite på slutet av matchen eftersom dom låg under med så mkt så då blev dom inte lika hettsiga som förra fredagen. Men kul att kika ändå jue!

Men nu ska jag gå å lägga mej vet inte vad som händer imorgon mer än att jag ska jobba. Vet att en snygging fyller år då iaf;) Nämligen Thilda, 19 år blir hon den gamla räven:) Så kan ju passa på att säga grattis i förskott nu då.

Beställde även dom här skorna för någon vecka sen som har kommit nu, men har funderat på att skicka tillbaka dom för jag tyckte att dom var lite väl lackiga. Men de är så krånligt så jag behåller nog dom ändå kostade ju bara 298 kr så de var ju inte direkt stora pengar..




Det var allt för mej Puss & Godnatt/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0