Vill komma på bättre tankar

Vill försöka få lite positiva tankar i min hjärna nu känns som de har varit alldeles för mkt dystert i den på senaste tiden..Därför måste ja skriva ett till inlägg så de innan inte ligger högst upp även fast de tråkigt nog är så jag känner.
Men skönt att skriva av sej lite med.

Iaf så var jag på jobb möte imorse, dock utan flygande kaffekoppar eller filtallrikar denna gång.. HAHA kan bero på att Micke våran chef inte var där. Har inte berättat om de förut men de var nämligen så att Micke skulle härma en väldigt arg kille så han slog näven i bordet när vi alla satt tillsammans å käkade frukost på morgon mötet å han slog en aning för hårt så kaffekoppen å filtallriken flög upp i luften å sedan hamnade i Mickes knä. Väldigt spännande möte eller roligt blev de ju iaf:) Efter mötet åkte jag å Westerlund som var lediga idag å letade efter farsdags presenter till våra pappor blev en väldigt fin skjorta till min å en prinsess tårta från Dackås till Magnus pappa. Köpte även ett tv-spel till Melvin som han ska få i julklapp. Ikväll har jag faktiskt inte gjort nå spec eller kikat på Idol har jag gjort å röstat på 4 av dom haha, första gången jag röstade faktiskt.. Imorrn blire jobb sen lite tjej mys hemma hos mig funderar vi på.

Puss & Godnatt/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0