Sunday


Sjukt jobbig dag igår på jobbet iaf tokstressigt hela dagen, å de värsta va att kunderna kom tillsammans på en gång först kan de vara as lungt å sen helt plötsligt kommer alla samtidigt blir stötvis lix, as drygt äre iaf..Men tog ju mig genom den dagen med sen åkte jag till mormor å morfar å käkade där, fick även massage av mamma:) hade så ont eftersom jag stått å spänt mej i kassan hela dagen antar ja. Sen så knäckte hon min rygg å på ett litet klick eller nåra så var låsningen borta åå jag blev genast på ett strålande humör. Blev iaf inge tjejmys blev en utgång för Thilda mej å Cillan istället:)
Satt hemma hos Cillans pojkvän å förfestade å alla konversationer vi hade slutade med döden haha ja de var mkt dystert..Skrämde upp varanndra med Svarta madam snack å grejer, hehe närå vi hade jätte trevligt ändå å tiden bara rann iväg för vi kom inte till Stadt föräns klockan var 1. Väldigt kort å intensivt blev de på Stadt men mkt kul, käkade även på Zapata efter de å helt plötsligt när vi satt å åt så kommer de en pizza bit flygandes i luften å hamnar tillslut på Cillans öga å sen ner i hennes glas, skulle förmodligen ha träffat killen bakom men den träffade Cillan istället:P

Jag har iaf världens bästa söndags aktivitet å de är kill träningen som är på söndagar. De är så jäkla kul bara å dom är så roliga, går inte att beskriva med ord riktigt måste upplevas!  Idag har ja även varit hos Ulles pappa å Issy eftersom de var farsdag å sen spelade vi Nintendo Wii testade på att bowla var as kul ju, julklapp nästa höhö:D Provade även på boxning å de var as jobbigt blev värsta anfådd. Hur smart spel som helst ju blir tränad på samma gång=)

Är faktiskt på bättre humör nu oxå å de är ju skönt:)

Pöss/ Joa



Måste testa detta alltså:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0