Sundsvall igen


Ja blir nog Sundsvall idag igen:P eller denna gång Birsta om inte Elgiganten ringer i sista sekund å frågar om jag kan jobba, igår när jag stog å väntade på tåget hem till hudik så ringde dom så då fick jag jobba när jag kom hem eftersom Sandra inte mådde så bra. Men verkar som att jag inte behöver jobba idag! Iaf så frågade Elin om jag ville åka dit för hon ville shoppa men de ska jag verkligen låta bli med för nu har jag redan gjort av med massa pengar i helgen, förutom att jag måste köpa smink för de håller faktiskt på att ta slut..

Ska berätta mer om helgen senare när jag har mer tid för tåget går nämligen om 40 min:)

Puss & Kram/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0