Simmat


Idag har jag varit på stan en sväng för att leta efter nånting att ha på mej tills på lördag men as always när man måste ha nånting så hittar man de inte. Men såklart så kunde jag inte motstå att kika en snabbis inne på skokompaniet tänkte ju faktiskt bara kika inte handla nånting har väldigt dåligt med pengar just nu men såklart så hittade jag ett par skit snygga,sköna å billiga skor. Å det fanns bara ett par kvar i min storlek hur typiskt är inte de? Iaf så hade dom kostat 850 kr men nu var dom nedsatt till ynka 250 kr GALET!! Så då var jag ju faktiskt bara tvungen att köpa dom. Men nu är jag ju pank å har fortfarande inte nånting att ha på mej på lördag förutom ett par skor då, lyckat! Men jag ångrar mej dock inte dom var ju förtjusande fina men dom liknade lite dom andra två skorna som jag köpte senast.

Iaf så har jag å Marie även varit å simmat såhär på kvällskvisten å vi lyckades med att simma hela 50 längder de var duktigt av oss tycker jag:) Men de var lite jobbigt för man fick typ simma slalom eftersom de var rätt så mkt folk där idag.
Justja måste även berätta en till sak är fortfarande i chocktillstånd, iaf Marie å jag hade precis simmat klart å jag hade köpt chips så satte vi oss där vid bassängen å degade lite så helt plötsligt så kommer de ut en naken gubbe från herrarnas omklädningsrum å jag höll nästan på att sätta chipsen i halsen Marie såg han dock inte för hon satt å kollade åt de andra hållet. Men han gick lungt å stillsamt ut å hämtade sin handduk inte var han nå brydd é trots att de var jätte många kvar i poolen å simmade. Ja var ju inte speciellt sugen på mina chips efter den synen kan jag berätta.

Sen kan jag berätta att jag ska jobba nu imorgon, på fredag å på lördag hard work work haha närå de är brare så man får in nå slantar.

Puss å Godnatt/Joa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0