Sådärja!


Hahah efter ca 100000 år har ja lyckats beställa 2 tågbiljetter till Uppsala tog ett tag innan jag lyckades räkna ut alla nummer som man skulle skriva för betalningen. Men nu äre gjort:) Elin å ja bestämde oss nämligen idag för att åka å hälsa på Becca i Uppsala den 26 november, har aldrig hälsat på henne förut så de ska bli jätte kul. Vi kommer dock bara vara där över dagen men de blir ju lika mysigt ändå.

Igår jobbade jag som sagt sen så kikade Elin å jag på stan en stund eftersom fyren hade öppet till klockan 8 igår. Idag har ja ingen aning om vad jag ska hitta på resten av dagen nu när jag har lyckats beställa biljetter de kostade 616 kr för tur å retur för 2 personer  alltså 308 kr per person inte så farligt eller hur? var även X2000 tåg på hemvägen. En sak som jag borde göra idag är att ringa å beställa tid hos frisören, har nämligen inte klippt mej på jätte länge å håret är verkligen sjukt slitet. Skulle vilja testa färga de med kanske brunt om de nu går på mitt mörka hår skulle även vilja testa klippa lugg om jag vågar vill verkligen ha en förändring nu känner ja.

Vad händer i helgen allihopa?:P Jobba som vanligt på lördag men sen då...

Pusss/Joa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0