Return to the blue lagoon

Åå nu har jag sett tvåan oxå alltså Return to the blue lagoon, den var oxå bra. Eller den var faktiskt nästan på pricken lik ettan men jag gillar ju den jätte mkt så då gillar ja ju den här oxå. Dom lever ett så skönt å bekymmerslöst liv, rena dröm livet fast dom lever ju på en öde ö men om man är uppvuxen där så är man ju inte van vid något annat. Gillar dom filmerna skarpt iaf. Men now what to do? Vill ju se en till bra film, men har inte just nån såndär i huvudet nu som jag vet att jag vill se. Men får kika runt lite..

Seriöst så måste de vara nått stort allvarligt fel på min hals, har jämt ont i halsen eller mest morgon å kväll åå jag har haft de jätte länge nu. Jag blir lixom inte riktigt sjuk nångång den bara finns där halsonten utan att inte bryta ut så man blir av med den på en gång, nej nej den ska ligga där å spöka lite halft hur länge som helst utan att de händer något. Jobbigt jobbigt, imorgon ska iaf jag å Marie simma mkt mer har jag inte planerat skulle ju haft nå kläder tills på lördag så kanske ska kika på stan lite. Fast de är ju ganska snålt med pengar nu å får ju inte lön föräns nästa vecka. Aja Sandra fyller iaf år på fredag så ska hon ha fest på lördag de är därför jag skulle behöva nått att ha på mej då.

Goodnight sleep tight / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0