Nu vill jag hem

Hej mina vänner!
Nu är det trots allt bara drygt 30 min kvar av min jobb dag men jag vill hem nu på en gång, jag är kissnödig men känner att jag inte kan lämna kassan dock kan jag ju fråga om nån annan kan passa kassan några minuter men jag kan nog hålla mej en stund till. Det svider även på mina läppar blir nästan jämt så när man jobbar en hel dag kanske de är torr luft här eller så dricker man helt enkelt för lite, dricker ju bara ett glas vatten på lunchen ungefär fast denna lunch blev de cola å donken mat, jag glömde nämligen min lunch hemma idag. Å jag som inte hade nå pengar att köpa lunch för eftersom jag är pank men då kom min snälla pappa med en liten penning så att jag kunde överleva tills jag får min lön:)

Men jag kan inte åka hem för Anny å jag måste först göra klart dansen å mixen till killarna först så ingen vila för mig inte, hoppas jag hinner se idol bara:P

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0