Nämen


Nämen va trevligt Elin Forss har nämligen börjat bloggat igen, får vi se hur länge de håller i sej denna gång;)

De blev iaf jätte mysigt å fint på Elgiganten efter vi hade pyntat där igår jag fick värsta julstämmningen i mig, men alla kunder kommer säkert klaga å säga typ de är för tidigt med jul nu med en sån där tråkig å deprimerande röst sådär som kunder kan låta. Haha nej nu ska jag inte dra alla över ett strå här eller hur man brukar säga finns förstås jätte många jätte trevliga kunder oxå:) Men ibland så är de nåra som är väldigt onödigt dystra å ska klaga på allt å alla.. Men så är de väl såklart överallt i världen. Jag ska jobba idag igen fast jag börjar halv 2 idag så de är rätt skönt då kommer jag bara jobba 4 och en halv timme. Igår efter julpyntet åkte jag å kollade på innebandy, eller kollade å kollade jag Johanna å Elin såg nog inte ens hälften av matchen vi pratade mest. Sen när jag kom hem kollade jag på den gamla filmen The blue lagoon åå äntligen fick jag se klart den kommer ihåg att jag såg typ halva filmen när jag var liten för jätte många år sedan å att jag tyckte den var så bra då å ända sen dess har jag velat sett klart den men jag har inte vetat vad filmen heter. Den var iaf fortfarande jätte bra å sen ska jag oxå kolla på tvåan ikväll eller innan jag ska jobba om jag hinner.

Puss å kam/Joa



Kommentarer
Postat av: Madde

haha erkänn att du kollade på den för sexscenen i vattnet?

2008-11-18 @ 19:12:29
URL: http://maddefagerlund.blogg.se/
Postat av: thilda

haha han ser ut som håkan :D

2008-11-19 @ 18:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0