Lista

Dig Själv
Vad heter du? - Johanna
I mellannamn? - Kristin
Vart bor du? - Forsa
Trivs du där? - Nope
Brukar du läsa horoskop? - jaa
Har du körkort? - Jajemän
Favoritdjur? - hundar
Vad spenderar du dina pengar på? -kläder,skor,bensin
Festar du ? - Ja ibland
Sprit, cider, vin eller öl? - vin
Brukar du bli för full? - ibland
Antal kuddar i sängen? - 4
Kan du baka bullar? - japp
Bläck eller blyerts? - bläck
Mc donald's eller burger king? - Mc´donalds
Är du allergisk mot något? - Gräs
Äger du ett busskort? - nope
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön
Vad åt du till frukost? - oboy och 2 mackor
Hur ser du ut idag? - som vanligt
Nästa mål i ditt liv? - Ut å resa, plugga matte
Vad såg du senast på tv? - Desperate housewives
Hur svarar du i mobilen? - ah de är Johanna
Vem ringde du senast? - Elin
Vad sa den du ringde? - Jag kommer ut nu
Antal timmar sömn inatt? - 9 kanske
Sov du ensam? - jaa
Vad innehåller din favoritnattmacka? - smör & ost


Senaste personen som

Såg dig gråta? - Thilda å Madde tror jag
Fick dig att gråta? - skriver jag inte här
Du delade en drink med? - ja säg det ;)
Du gick på bio med? -  Marie
Du gick på stan med? - Elin
Skällde på dig? - mamma antar jag haha
Skickade ett e-mail till dig? - facebook

Har du någonsin
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja
Bråkat med ditt husdjur? - haha jaa
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - ja massa gånger känns det som


Saker
Tar du droger? - NEJ
Dricker du? - ibland
Vem är din bästa vän? -  Elin
Vad är du mest rädd för? - mörker & döden
Vilka kläder sover du i ? - stor t-shirt
Vart vill du gifta dig? - Nått vackert ställe
Vad hatar du verkligen? - rasister, mördare och sånna dumjävlar
Har du varit kär? - ja det har jag
Kör du? - ja
Har du ett jobb? - ja
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja men ibland är det skönt att vara själv
Är du ett hälsofreak? - nej


Stuff
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - ja
Är du ensam nu? - ja
Några piercings/tatueringar? - japp
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - mååååånga
Vill du gifta dig? - Ja
Vill du ha barn? - Ja fast inte än på ett tag

Favorit 
Rum i huset? - vardagsrummet
Typ av musik? - allt förutom skrikmusik ;)
Månad? - Juli


De senaste 24 timmarna
Gråtit? - Nej
Köpt någonting? - ja mat
Varit sjuk? - nej
Sagt "jag älskar dig"? - Ja till pappa
Velat säga till några att du älskar dem? - nej
Träffat nån ny person? - näe
Saknat någon? - ja
Kramat någon? - ja Melvin
Kysst någon? - nej


Senaste
Låt du hörde? - hot n cold
Film du såg? - Kidulthood
Drink du köpte? - vet inte
Sak du stal? - jag har aldrig stulit något
Mat du åt? - majskolv
Gången du åt en 7-Eleven korv? - har aldrig gjort det
Människa du slog? -  Melvin fast på skojj
Senaste stora bussresesan? - från Sundsvall till hudik
Senaste långa telefonsamtal? - Igår med Elin
Senaste dusch? - Idag
Senaste irritation? - en stund sedan


Kommentarer
Postat av: elin

Vad hatar du verkligen? - rasister, mördare och sånna dumjävlar

haha klockrent.

jag snor den här grejjen utav dig.

2008-11-25 @ 17:12:00
URL: http://elinfors.blogg.se/
Postat av: Joa

haha gör så du;D

2008-11-25 @ 18:17:49
Postat av: Madde

haha tar den jag med!

2008-11-25 @ 21:31:43
URL: http://maddefagerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0