Idol är bra skit!

Lite idol snack!
Har nog aldrig tyckt att Idol är så bra som jag tycker att de är nu förutom första året när Darin var med då:P
Även fast jag inte riktigt följt varje program från början men dom finalisterna som är med nu asså dom är ju så grymt bra allihopa. Chansade faktiskt på rätt person som åkte ut idag Robin E alltså men han var ju duktig med men han var nog den ja tyckte minst om. Nästa gång läre de bli tufft vill ju inte att nån av dom som är kvar ska åka ut men kan chansa på att de blir någon av Robin B, Johan eller Anna tror ja.. Men Robin är ju väldigt snygg så tråkigt om han åker ut höhö. Såg även att alla idoler hade en varsin bilddagbok nu såå de ska jag kika in nu först innan jag går å lägger mej.


Tummen upp för denna snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0