Idag så äre Tisdag!

Eyy imorgon blire Uppsala, äntligen:D Har längtat efter att de ska hända nått kul nu en tid, kommer bli så kul att se hur Rebecca bor å få träffa henne igen såklart... Har skjussat Elin till jobbet imorse eller rättare sagt halv 11 sen skulle jag hämta ut tågbiljetterna men va händer jag lyckas inte få ut dom såklart,skriver den rätta koden å allt men klar knappen funkade typ inte, så får se om Elin har bättre tur än mej hon ska hämta dom efter hon har slutat jobba..

Idag ska jag äta glass fördendelen för de är gott å för att vi har massa glass hemma, så att ni vet:)
Lite mysigt med snö ute men skulle va ännu mysigare om de var snö på träden med så dom inte ser så tråkiga ut...

jaja nu ska jag duscha/ Johanna

Föresten kan någon snäll människa ge mig detta spel nu så skulle jag bli glad:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0