Hungrig


Jag å pappa håller på att laga mat nu eller jag tog en liten kort paus eller han med fördendelen för han pratar i telefon just nu. Vi lagar iaf fläskfilé å pommes mkt gott:) Själv har jag stått för salladen så duktig är jag å grinade gjorde jag med jätte mkt tror jag aldrig grinat så mkt förut när jag skärt lök. Sen ska jag duka oxå heheh:P
Ja blir myskväll med pappa idag för Ulle är på scouterna med Melvin hon är nämligen ledare för den gruppen så har dom övernattning ikväll så gulligt:) Pappa å jag ska iaf kika på idol å äta, först mat å sen chips. Idag har ja även städat lite i mitt rum jag knyckte även två tavlor å en matta från ett rum som vi inte använder så mkt såå de är rätt mysigt här nu.

Imorgon efter jobbet ska jag umgås med Linda min kusin, ska bli kul för de var jätte längsen vi sågs nämligen, så nu vet ni de.

Ska fortsätta med "matlagningen" nu hörrni!


Puss häjjj/Joapoaäckeltoa (=världens kanske finaste rim)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0