Hej hej


Hej allihopa:) ( ps kommer ni ihåg vilka som tyckte de ordet var så roligt föresten? haha Rumänerna)

Hur som helst de var en mkt trevlig dag igår när Elin å jag var i Uppsala, vi hann dock aldrig kika på lägenheten för vi var på stan hela dagen. Blev dock inte så mkt julklappar som jag hade tänkt ,nä bara en liten å mest kul sak faktiskt. Men de blev iaf två saker till mej ett par cheap monday jeans å en korsett. Men de var som sagt kul ändå att springa runt på stan tiden gick så himla fort. Vi åt förövrigt ganska mkt oxå haha eller först så åt vi pannkakor på nått gulligt fik sen blev de kina buffe + sushi + efterrätt mkt mkt gott kan jag berätta. Sen stannade vi lite snabbt på ett till fik å Elin å jag tog en varsin chailatte innan de var dags för oss att säga farväl å resa hemmot igen. Elin å jag hade skit kul på hemresan i varjefall tror vi båda var en aning trött å flammsiga av oss så de blev en blandning av mkt garv å dålig humor kan man säga:D Blev även ett stopp på statoil när vi var hemma, en varsin mosbricka götta hahah fan va vi svullade.

Idag damp mina linser ner i brevlådan så tänkte lägga upp lite bilder så ni får se hur de blev, men har bara testat dom blåa linserna än sålänge.

Haha ett blått öga å ett grönt (min naturliga färg)


Hel blåa


/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Madde

men sötnos! Vad kostade linserna? blev sugen på blå ögon jag med nu! hihi

2008-11-28 @ 19:23:07
URL: http://maddefagerlund.blogg.se/
Postat av: Joa

Dom kostade 199 rixdaler plus frakt då:P hehe du har ju blåa ögon redan:)

2008-11-29 @ 08:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0