Godmorgon


Godmorgon godmorgon, här sitter jag på Giganten å bloggar.  Sitter å masserar mej själv med en jätte söt liten massage apparat som vi har fått in, en ganska bra julklapp faktiskt å den finns både i blått å rosa. Faktiskt riktigt skönt om nån masserar ens rygg med den. Krångel krångel nyss krånglade verkligen allt så jobbigt när de blir så, skrivaren pajkade ihop totalt å sen fungerade inte häftapparat maskinen. Otroligt jobbigt, men nu så fungerar allt som de ska igen.
Blir lite hopp i texten nu när jag skriver eftersom de kommer kunder lite då å då åså hinner jag inte skriva klart. Igår så jobbade jag halvdag å sedan blev de pizza å sen arrangerade jag lite taxichaffis åt Ulle å hennes kompis.

Ikväll så blir det en utgång å förfest hos Thilda, känns som en evighet sen sist:P fast de är det ju inte riktigt, men de ser jag fram emot iaf:)

Så nu ska jag försöka avsluta de här inlägget, annars kommer de bli oändligt hehe.

Trevlig helg allesammans / Johanna

Den söta lilla massageapparaten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0