Godmorgon


Nu har jag precis ätit frukost, duschat å kollat på tv. Ska åka in till stan å sola å hämta ut tågbiljetterna sen tänkte jag, sen blire jobb 16:30-18.00 å efter de ska vi äta pizza å julpynta på Elgiganten.

Igår på killträningen kom Anny å jag plötsligt på att de är bara 2 träningar kvar innan uppvisningen å vi har inte gjort klart varken dansen eller mixen så på fredag ska vi ses å göra klart allt de där, stressigt värre. Men de bli nog bra killarna är ju så lättlärda.

I lördags så gick Marie å jag på bio å såg den nya James Bond filmen den var väl inte sådär jätte bra tyckte jag. Skulle ju egentligen ha träffat Linda men hon var sjuk.

Kommentarer
Postat av: elin

jag har börjat blogga!

2008-11-17 @ 19:48:49
URL: http://elinfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0