Vilka har mest sex i världen?

Ny stor undersökning visar att Storbritannien har mest sex i världen. På andra plats kommer Tyskland och brons går till Holland. Sverige är inte ens med på listan. Läste de på msn´s hemsida precis, jag hade nog chansat på nått annat land typ kinseser de finns ju så många av dom..

Har kollat på två filmer ikväll å ätit glass, väldigt roande.. Penelope å Love and other disasters blev de, båda filmerna var sevärda. Love and other disasters var riktigt bra tycker jag å Penelope var oxå rätt bra fast annorlunda handlar nämligen om en tjej som födds med gristryne hehe.

Varför händer saker på olägliga tillfällen å annars ingenting?

Imorgon ska jag iaf umgås med Linda som de var hur längesen som helst jag såg senast, vet inte riktigt vad vi ska hitta på de återstår att se. På kvällen så blire simmning i Iggesund med Elin, ska bli hur skönt som helst att få röra på sig lite..



Såhär vacker var hon..


Puss & Godnatt /Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

nämen jag tyckte att hon var lite snarlik dig faktist:P det är någon likhet med näsan tror jag:d

2008-12-10 @ 14:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0