Vad äre frågan om egentligen?


Varför åkte Robin ut ur Idol?:( Nu är jag ju förkrossad, Alice skulle ju ha åkt ut.. bajs bajs bajs tråkigt som fan jue. Känner mej som en stor nörd men de är nått speciellt med årets idol som jag inte riktigt har känt åren innan. Vet inte riktigt va de är men nått äre iaf, Kevin var ju ganska självklar till finalen faktiskt å han kommer förmodligen bli Idol 2008 å de förtjänar han :) Elin å jag kikade iaf på idol tillsammans här hemma hos mig å käkade lite, mysigt mysigt.. Ni skulle bara veta vad vi köpte på Hemköp en salig blandning blev de av majskolvar,nudlar,ost,morotskaka å körsbärs tomater, tror de var allt iaf. Imorgon kommer jag ha fullt upp hela dagen för först ska jag nämligen jobba sen direkt efter de åka till idrottshallen eftersom de är uppvisning å blir kvar där till kanske 8 skulle jag gissa på. Sen blir de en utgång med tjejerna.

Är jätte trött nu men jag borde verkligen färga min utväxt:( ser ju ut som jag är jätte tunnhårig när jag har blond utväxt, inte fint.. Men men ska försöka ta tag i de nu ändå borde ju sova egentligen.

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0