Söndag

Tänkte berätta lite om julafton eftersom vi har ett litet thaibarn som verkar vara lite nyfiken (haha) Började att fira jul på tisdag kväll hemma hos pappa vi åt mat å myste tillsammans spelade ett spel som Melvin fick i julklapp av Emma, Operation hette de å jag var kassast än kassast i världen på de kan jag tala om. Fick de mesta av sakerna jag hade önskat mej så är mkt nöjd över mina julklappar. Tack så mkt! Inte för att dom läser min blogg men ändå.. Lille Melvin som har slutat trott på tomten säger han, satt ändå helt stilla i soffan med stora skinande ögon när tomten kom å hälsade på. Själva julafton firade vi hemma hos mormor och morfar med en del av släkten på mammas sida. Dock kom de ingen tomte dit attans! Kan ju berätta lite av de sakerna jag fick i julklapp, 2 klockar dock var en ett klockhalsband å den andra en vanlig klocka, rengöringsset från Clinique, Gucci parfymen, presentkort på massage, bio presentkort, smycken, pengar och sprit bland annat orkar inte skriva upp allt:P Sen blev de ju en impulsiv utgång på kvällen med Madde, Emma, Simon å Erik på bockarna, kom dit nykter å kom hem helt packad, Madde å jag hade visst spytävling på natten å jag tror nog visst att jag vann den. Haha om de är nått att vara stolt över vet jag inte riktigt.. Igår åkte jag till Mamma & Hasse å åt middag tillsammans med Emma, Lars å Per efter de åkte vi 4 å kikade på den nya bion Yes man med Jim Carrey i huvudrollen. Den var verkligen jätte bra å jag å Emma satt å garvade igenom hela filmen. Idag efter jag slutat jobba ska jag Emma å Linda hem till farmor på middag. Har inte träffat farmor sen i somras tror jag så de ska bli kul å se henne igen..

/joa

Kommentarer
Postat av: thilly

härligt joa... keeep on updatera

2008-12-29 @ 12:27:42
URL: http://thaithilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0