Årets första julbord!


Sådärja nu är man proppmätt, har nämligen varit på Odd fellow å käkat julbord med Giganten mkt gott å mkt trevligt. Haha å Martin proppade på så mkt mat på sin tallrik att tillåmed kocken ville ta en bild på den, galet. Blev lite ändrade planer skulle egentligen ha varit med tjejerna hemma hos Thilda å dricka glögg å äta pepparkakor å sedan dra vidare till Bergsjö å kika på nån julkonsert. Men de var innan Sandra ringde mej å påminde mej om julbordet jag hade nämligen totalt glömt bort de.. Typiskt när de är två saker man vill hinna med på samma kväll, men men ibland blire så..

Jag har även varit å besiktat bilen idag, den blev godkänd iaf:) Sköönt de.. Sen har jag fikat hos mormor å morfar å även varit på stan å shoppat tröjor å slipsar med Anny. Killarna ska ha de på uppvisningen som är nu på lördag, på idrottshallen klockan 3 och en klockan 6 för dom som vi se. Kommer bli kul å se tror jag, känns konstigt såklart att inte vara med själv å dansa har ju varit de varje år sen jag var 11 år å nu är de första gången jag inte är med..

Imorgon blir de en sväng på giganten för att göra försäkringsprovet å en lite pulkaåkning kanske:P fårse om de blir utgång eller träning på kvällen..

Puss å kram/Joa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0