Utkast: Jag är ...

Jag är super duper trött idag å orkar inte alls jobba!!! Vaknade strax före 3 inatt å var klar vaken trodde de var dags att kliva upp då men icke sa nicke, låg å vände å vred mig hur länge som helst. Tillslut så klev jag upp å började kolla igenom en kasse som min syster hade slängt massa av mina grejor i. Hon hade nämligen städat mitt rum igår när jag kom hem,  å de var inte bara lite städat heller hon hade satt upp en tavla på väggen å ställt upp alla grejor snyggt å prydligt på hyllorna å flyttat om lite åså. Snacka om städfreak, men jag klagar inte för de såg verkligen ut som ett bombnedslag där innan å jag lyckas aldrig få till de så snygg som hon. Iaf de var jätte mysigt hos farmor igår å vi åt jätte god mat, förrätt,varmrätt å efterrätt. Å min bästa till efterätt nämligen Panacotta hur gott som helst, vet nog en till som gillar de (hrmf A Lejfalk) på balen iaf;) Emma å jag hade lånat Melvins spel Med andra ord så efter maten så spelade vi de kanske 3-4 ggr å sen spelade vi Uno en gång, som på den gamla goda tiden höhö. Åkte till Lindas nya lägenhet sen å kikade lite, å snacka om att jag blev sugen på att flytta hemmifrån. Lägenheten var super mysig en vindsvåning på tredje våningen, hon flyttar till hösten så då kunde ja ta hennes lägenhet sa hon heheh. Men nästan så att jag vill flytta redan till våren nu.. Jäkligt kul att alla tjejer är nere på stan å äter lunch tillsammans å har trevligt å här får jag stå å tråka, inte rättvist!

nä nu ska jag sluta började skriva de här inlägget redan imorse å är inte klar än. haha

/Joa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0