Utkast: Igår så ...

Igår så fick jag lite grejor som jag hade beställt från Nelly, bla en klänning, skor å en slags bh.  Men tråkigt nog så var mina höga snygga skor för stora å dom glappade bak i hälen, men jag ska försöka klura ut nå sätt ändå så att jag kommer kunna använda dom, hur de nu ska gå till.. Klänningen satt rätt bra förutom att den var lite stor upptill exakt som den andra klänningen jag beställde där, men de var den minsta storleken så inte så mkt att göra åt. Inte nått stort problem heller får försöka nysta fast bhn i klänningen eller nå för att vara säker på att den inte glider ner. Bhn var väldigt speciell å finurlig den är nämligen helt i silikon å man klistrar fast den, så slipper man ha nå band som syns under klänningen. Man kan även tvätta bhn utan att klistret förstörs men man måste vara noggrann med att man inte få ha tex parfym eller lotion på sig när man ska fästa den bara. Får gå på stan en sväng imorgon å se om jag hittar nå skor eller nå. Ikväll så ska jag åka å kolla på grenrepet på Iggesundsrevyn med några från Julle, så de ska bli kul.

Å imorgon är man äntligen ledig, härligt härligt å på torsdag med:D

puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0