The perfect christmas tree!

Hej jag heter Johanna å är kass på att blogga!

Eller rättare sagt sämst på att upptadera, för när jag väl skriver är jag väl inte så kass ändå ellee?:D haha
Blev väckt av att min mobil ringde imorse. Jag hade nämligen försovit mej kan man säga eller jag hade ingen aning om att vi börjar jobba 8 på onsdagar å dom hade glömt att säga de till mej igår så de var bara att pallra sej upp å sätta fart mot Elgiganten. Kom dit vid 9 å började packa upp massa småtvitt å grejer. Frida var sjuk idag oxå å både Sandra å Magnus är ledig så vi är bara 3 stycken ute i butiken idag, har gått bra än sålänge iaf. Men de är ju lunchen som blir drabbad har fått haft lunch på en kvart både idag å igår å idag hann jag inte äta frukost. Men de finns inte så mycket att göra åt saken..Just deal with it! Igår klädde vi granen föresten eller rättare sagt Melvin gjorde de. Så nu har vi kanske Forsas snyggaste gran med typ 3 julkulor på varje gren, Läckert! Vi la även våra paket under granen, eller jag skulle precis lägga mina paket som jag köpt  när jag upptäckte att granen läckte å att några paket som låg där hade blivit vattenskadade:S Så olyckligt nog så var de en bok som hade förstörts..Den perfekta julgranen var de ja!

ja vad kan jag berätta, ska jobba 8 dagar i rad nu innan jul eller de här är andra dagen då.. Sen blir de ännu mer jobb efter den 26, är ledig 24 25 å 26 iaf å sen 31 å 1 januari.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0