Total noll julstämming


Varför har jag ingen julstämmning? Är det för att jag jobbar så mkt så att jag inte hinner med, eller är det för att man nu längre inte går i skolan och har jullov..Ja de borde vara nått sådant. Men ikväll ska jag iaf till Ulrikas pappa på familjemiddag å då blire julmat så kanske att man kommer i lite stämmning då. Ska ju även fira jul hos pappa på tisdag eftersom jag är med mamma på julafton, men dock kom jag på den lilla detaljen att jag jobbar till ca 20:15 då på tisdag men får bli ett sent julfirande istället.. Jobbar ju idag men de är ju inte så mkt drag här nu, kanske för att folk inte vet om att de är öppet idag. Men lite folk är de iaf! Haha föreseten så fick min pappa nått psykbryt igår när jag Ulle å Melvin låg å kikade på en film, eller jag halvsov mest. Pappa skulle nämligen åka iväg till Radjos med sitt jobb, men innan han åkte så satte han sej på soffkanten å kikade lite på tv med sen försvann han bara en stund, å då tänkte Ulrika han kan väl inte ha åkt utan att säga hejdå (Jag låg nämligen å sov då) sedan kom han in till vardagsrummet å sa hejdå å att han skulle åka å gick därifrån sen, 2 sekunder efter ungefär kommer han in å säger helt plötsligt - Bara så att ni vet så känner jag mig inte älskad (HAHA) Lillpappsen, jag vaknade yrvaket upp å frågade Ulrika vad sa han? Eftersom jag låg å halvsov så hörde jag halft vad han hade sagt..Ja ibland så funderar jag om min pappa är lite Schzio...


/Joaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0