Super bra film!

Igår kollade jag på en super bra film "A walk to remember" hette den, den var romantisk och mycket sorglig. Blev många gråt stunder kan jag lova. Så för er som inte har sett den så kan jag starkt rekommendera den, fast de känns som de är en sådan film som alla redan sett föutom jag då tydligen.. Idag har jag inte gjort mycket vaknade sent, tog en prommis,städat å ätit mat är de jag hunnit med idag. Men de blev ju mörkt vid 3 så känns som de var läggdags redan då.
Å Thilda drog iväg till Thailandet igår så får önska dej lycka till å att du har de super bra där nere:) Kommer att sakna dej såklart..

Har inte så mycket att tillägga just nu

Puss&kram/Joa


Kommentarer
Postat av: Mattias

Men joa vännen den är ju gammal ju :p men riktigt bra är den :)

2008-12-22 @ 20:36:55
URL: http://dalled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0