Rättning

Såg föresten att jag hade ljugit lite i förr förra inlägget, jag är nämligen INTE  ledig den 26 december utan jag börjar jobba klockan 7 på morgonen då å slutar sex nångång så är ju inte så taggad att gå ut på juldagen precis, eller rättare sagt jag får inte..inte vara bakis i varjefall! Men tyckte ändå att de var alldeles för mkt folk förra året så de gör ju faktiskt inte så jätte mkt blir en mysdag med Madde å nåra fler kanske? på juldagen då.. Imorgon börjar jag 12 å slutar 7 ska bli skönt med en liten sovmorgon där men samtidigt inte så kul att jobba till 7 på en fredagkväll...

Nu måste jag sova
Godnatt/J


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är för en mysdag då tack!

2008-12-19 @ 12:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0