OBS! Långt inlägg

Nuså, ja eftersom jag har varit kass på att upptadera dom senaste dagarna så får jag väl ta en kort sammanfattning då..
I torsdag jobbade jag först, sen ringde Elin som var så sjukt sugen på kina mat å frågade om vi inte kunde äta på Restaurang Ming tillsammans efter jobbet, åå självklart hakade jag på. Jag ville även prova på nått nytt eftersom de alltid blir de samma vanliga för mej nämligen Gombay Kyckling (stavning?) Så då tippsade Jenny mej om nå kött å kycklingspett i jordnötssås å ris såklart, de var verkligen jätte gott å jag lyckades få i mig hela portionen plus efterrätt som blev friterad banan med glass. Ack så gott de var kan jag lova.. Efter middagen så åkte vi direkt ner till Håstaholmen för att stötta Mattias på derby matchen Hb/Håsta.. Haha Mattias tränare borde fundera snart om han har två flickvänner eller nå eftersom jag nästan alltid är med på matcherna. I fredags ja vad gjorde jag då, justja först så skjussade jag in Mattias å Elin till stan å då passade jag på att lämna tillbaka ett plagg på Gina tricot som jag inte var riktigt nöjd med sedan köpte jag även två julklappar till. På kvällen kom Emma å hälsade på å vi åt middag å kollade på Idol finalen såklart. Kevin vann ju precis som jag ville, men blev lite besviken när Ulrika berättade precis innan finalen att Kevin hade varit med i Maltas melodifestival 2 ggr innan Idol. Lite fuskigt om man tänker på alla andra som är "amatörer". Men han är ju så grym så han förtjänade det ändå. Alice var ju oxå jätte duktig nästan så att jag tyckte att hon gjorde vinnar låten snäppet bättre än Kevin. Hursomhelst igår jobbade jag bara å sen var jag hemma å kikade på 2 filmer å åt kebabrulle.
Idag så ska jag å aloevera Ingrid (mamma) åka å kika på nån julmarknad som hon ville gå på, så de ska nog bli trevligt..

Till veckan blire jobb jobb å ännu mera jobb! Oj blev lite väl långt nu kanske, förstår er om ingen orkar läsa allt ändå. Men får skylla mej själv som har sammlat på mej allt alla dagar..

Pusss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0