Nyvaken..



Wiiie idag kommer Madde hem, var ju inte igår precis.. Kul kul kul, hihi de blir en lunch på stan idag med tjejerna tror jag för dom som kan. Kommer bli mysigt å " nästan" vara alla samlade igen, utom Becca då som är i Uppsala:( Men de var ju inte så längesen jag träffade henne iaf. Sitter å väntar på mamma nu hon ringde å väckte mej å ville komma å kika förbi en sväng sa hon, ja de var ju faktiskt längesen jag träffade henne. Åå Melvin då den lille skitungen igår när jag satt vid datorn på mitt rum så hade jag lagt upp alla julklappar jag köpt för jag tänkte slå in nåra, men så kommer han in helt plötsligt fast han skulle ha sovit för längesedan å frågar vart mamma å Thomas är, å då säger jag att han ska blunda. Å sen säger han haha jag såg att de låg ett playstationspel där, som han hade önskat sig av mej. Jätte kul, fast han såg dock inte svampbob fyrkant tröjan iaf.

/Joa♥


Marie å jag lyckades fångas på en liten bild från Bockarna i  onsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0