Klädproblem

Har stora klädproblem nu inför jul å nyår, fick hem en klänning idag som jag beställt.. Men den känns dock för party för julafton å för julig för nyår, men ska visa några bilder på den iaf. Lutar dock mest åt julafton nu men då måste jag hitta en ny klänning till nyår å helst på internet eftersom jag inte hinner springa på stan plus att de ändå inte finns nått snyggt som inte alla redan har där. Problems problems blev iaf lite kär i en klänning igår som jag hittade på ASOS men tror ändå inte att jag hinner få hem den innan nyår plus att den var rätt dyr, men hittar den inte ens där idag så typiskt.







Men så här tråkig får jag se ut varje dag nu istället:P Ska nog införa det på Elgiganten, klänning å kavaj som jobbar kläder hur snyggt skulle inte de vara då...

Puss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0