Julklappsinslagning!


Idag har jag varit på stan en stund för att kika efter saker att önska mej i julklapp eftersom jag har så dålig fantasi, å för att köpa julpapper.  Hittade två fina på Åhléns så dom fick de bli.. Lyckades även få till en liten önskelista nu när jag kom hem, svårt de där tycker jag. Kanske inte vill ha alla dom sakerna så jätte mkt men var ju tvungen att skriva ner lite olika alternativ som sagt. Har även slagit in alla paket eller dom som jag har köpt än sålänge iaf, är ju nästan klar. Men jag blev så jäkla slö och hängig efter jag hade gjort de, hoppas jag inte börjar att bli sjuk bara:S Å mina läppar är så torra så att dom ser ut som små russin nu, inte okej! Just nu skulle jag bara vilja krypa ner i sängen å kolla på en bra film, på tal om film så är jag sjukt sugen på att gå å se Twilight på bio nu nåndag, nån som är på?:D


Puss
hejjj
från
Joaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0