Jätte mätt efter en mysig middag..

Middagen var jätte mysig med god mat å lite tidiga paket som jag fick av Ulles pappa å Isse plus Hanna å Fia, fick choklad å ett par jätte mysiga lovika vantar som Issi stickat.. De var gulligt av dom, nu sitter jag bara å väntar på att jag ska gå å lägga mej vill verkligen inte göra det, för jag vill inte vakna upp imorgon å han en hel jobbar dag framför mig plus 2 timmar till. Ja vi stänger nämligen 8 imorgon, kul att man har ett liv. Jao som sagt skulle väl inte ha så mkt att göra ändå om jag var ledig eftersom jag är klar med julklapparna redan men känns verkligen konstigt att gå till jobbet imorgon när man inte ens haft en ledig helg..

Nä nu måste jag verkligen sova, God jul:)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0