Bloggdags!


Jajemän nu vare bloggdags igen, jobbar idag som vanligt eftersom de är torsdag.. Å vet ni en sak då? Jag är nästan klar med julklapparna eller man kan säga att jag har drygt en halv person kvar, haha. Om jag nu inte kommer på att jag ska köpa nå mer då:) De är skönt när man är ute i tid så inte de blir panik 2 dagar innan julafton, med tanke på att jag jobbar nästan varje dag innan jul. Klarade försäkringsprovet igår i varjefall, skönt att ha de gjort. Sedan blev de en sväng på stan innan Marie kom. Vi kollade på Föräldrafällan å åt ägg med levande ljus de ni;) haha nä men vi blev lite hungriga precis innan vi skulle gå ut å stackars Marie som är allergisk mot nästan allt är de ju rätt svårt att bjuda nått på, så de fick bli ett ägg ett stekt ägg alltså. Ja å vi gick ut nykter på bockarna var väl sådär, men trevligt att se folk. Var hur skönt som helst att kunna ta bilen hem sen i varje fall, stannade ungefär till kvart i 1.

Tjing tjong långkalsong;D

Kommentarer
Postat av: thilly

haha nej marie e inte den lättaste att ha på middag :P

ägg e bra!

2008-12-05 @ 16:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0