Bamse tandkräm


Jaapp idag var de tredje gången jag fick borsta mina tänder med Melvins Bamsetandkräm, min har nämligen tagit slut å så glömsk som jag är glömde jag att köpa en ny idag när jag var på ICA. Men den får duga, smakar som godis typ så känns ju inte direkt som att dom blir ren mer som att man smetar in dom med socker.

Idag har iaf jag å Linda sjungit lite singstar å sen lagat mat, å efter det åkte vi å simmade. Elin kunde inte så då följde Linda med istället, eller egentligen så simmade vi inte så mkt vi lekte mest. Men de var roligt, vi höll andan,dök å stog på händer bla.. Sen så bubblade vi, åt chips å frukt och bastade, snacka om att vi var mätta sen vi hade ju ätit mat innan med.  Å helt plötsligt när vi stog i duschen så kommer Ulle in, haha hon var tydligen oxå å simmade men vi mötte aldrig henne i poolen. Tror hon kom när Linda å jag precis satte oss å bubblade eller nå. Nu känner man sej sådär lagomt trött å mysig i kroppen, super skönt. Jag älskar att bada rent ut sagt!


Kommentarer
Postat av: thilly

joa älskling.. du måste uppdatera mera så jag vet vad du håller på med om dagarna!



Love U <3

2008-12-12 @ 13:24:29
URL: http://thaithilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0